Aquest era el rumor a la fira de telefonia a BCN. Motorola es vendrà la seva divisió de telèfons mòbils. Els resultats del 2007 no han estat bon, fins a un 84% de caiguda en beneficis al darrer trimetre i una pèrdua d'un 34% en ventes. La marca ha deixat de ser el 2n gall dins el sector. La causa, segons reconeix el CEO de l'empresa, és haber-se "adormit" alguns anys. Segons el consumidors, els problemes dels telèfons Motorola són la manca de creativitat en el disseny i problemes amb el software i la plataforma.
No hi ha volta de fulla! Si t'adorms i no estàs al dia, el mercat et "fot" una patada i la palmes.
3 comentaris:
La innovacció es tan important colega, com la mateixa marca.... i això alguns ho sabem..
R&D al poder.
Noticia nen,
acaben de ser anunciats per 20 euros, teleobjectius per les camares de fotso de movils, ala a buscarla .... jajajjaj
ciao
doncs si, el que s'adorm queda fora de joc. En canvi Samsung ha sabut fer tot el contrari, disenys atractius, última tecnologia i preu competitiu i zas!!! ja és el segon en cuota de mercat per darrera de nokia.
Publica un comentari a l'entrada