diumenge, 10 de febrer del 2008

El somni d'Ambi Pur

- Una llauna d'aire, si us plau.
Això es pot sentir en farmàcies i aeroports del Líban. Sí, tal com sona. Si ets a l'aeroport de Beirut i tornes a casa després d'unes vacances, quin millor souvenir que uns quants mililitres d'aire autòcton?
Aquesta noticia me l'he trobada a la Vanguardia d'avui. I poso el link perquè veieu que no m'ho invento.
Després per la tarda he buscat a la xarxa per corroborar-ho i també he trobat un article al diari "el mundo" que hi feia referència.
Es veu que la llauna d'aire és la primera cosa a endur-se del Líban com a souvenir, fins i tot més que l'hummus (crema típica de la zona).
El preu és d'unes 5000 lliures libaneses, uns 2€, que no està gens malament per una llauna buida.
"Hawa Lubnan", però, no són els primers a comercialitzar aire en llauna; ja ho feia una empresa japonesa ja fa temps.
Estic seguríssim que vendre aire és el somni de més d'un cap de marketing, però al Líban i a Japó hi ha gent més agosarada que dins d'Ambi Pur, que encara ven perfums!

4 comentaris:

Anònim ha dit...

la veritat, si que és impressionant el que la gent està disposada a comprar enllaunat.

Toni ha dit...

M'ha molat la cara del paio menjant l'hamburguesa enllaunada. quina cara de fàstic! Em sembla que jo mai en menjaria una, ni que em paguessin.

Anònim ha dit...

Em sembla una idea molt bona, t'imagines poder comprar aire d'un matí a la Toscana, un cap vespre a Kamchatka, l'aire del primer sol de la costa del pacífic , crec que per als més romàntics és una molt bona idea.

Anònim ha dit...

No deixa de ser ... una llauna buida! per molt que ho vesteixis de una frase maca