dilluns, 17 de març del 2008

Sanitaris tous

tous l'adjectiu, no em refereixo a la casa del "osito".PuntMobles ha llançat una sèrie de sanitaris fets amb poliuretà expandit, material plàstic totalment inert, que, en la meva opinió, pot revolucionar el mercat.
Jo em pregunto, perquè les banyeres, les piques, i tot el món dins el lavabo és de material ceràmic, amb un tacte fred i extremadament dur? Més d'un s'ha "fotut" una bona pinya a la dutxa i fa mal... Algú em va contestar que desde la època dels romans que s'han fet de pedra i que per tradició la gent ha assimilat aquest material per aquest ús, i potser tenia raó.
Doncs, suposo que la gent de PuntMobles s'ha fet la mateixa pregunta i la seva resposta ha estat la seva sèrie Bo!ng de sanitaris:
Punts a favor, se m'acudeixen molts, és molt més lleuger, el tacte és més càlid i segur que es pot treballar amb molt més colors i formes.
Punts en contra, el poliuretà no és tan resistent als productes químics que utilitzem per netejar com la ceràmica, el que potser obligaria a ser una mica més cuidadós a l'hora del manteniment

el seu catàleg: http://pdf.archiexpo.es/pdf/puntmobles/bo-ng-cubo/49312-4871.html