dilluns, 1 de desembre del 2008

Fer del reciclatge un negoci

Fa un parell de dies que va sortir una noticia on s'explicava que una tal Conxita Bagó, farta de fer els entrepans pels néts, havia inventat una alternativa al paper "de plata" típic d'embolicar entrepans pels matins.
El producte es diu BOC’N ROLL. Consisteix en una espècie de bossa de cotó, poliester i plàstic reciclable amb un un velcro per tancar i obrir les vegades que vulguem. És reutilitzable i lavable i pots portar fruita, els bocates, etc, i no generes els habituals resudis que consisteixen en la bola de paper d'alumini que normalment serveix per a practicar la teva punteria amb la paperera.
Aquest producte el comercialitza Marcadiferencia. A la pàgina web http://www.marcadiferencia.com/ s'explota el reciclatge com a font d'ingressos. El Boc'n'roll no és l'únic producte que es ven. També hi ha reductors personalitzables de aigua de cisterna del water: bosses reutilitzables de compra que també es poden personalitzar,
bossa didàctica de residus reciclables
o la bosseta-cendrer per a fumadors, per a no tirar les cendres o les vorilles a qualsevol lloc:

3 comentaris:

Mònica ha dit...

D'això n'hauríem d'aprendre molts. És genial. Ara caldria que fos més fàcil d'aconseguir.

Toni ha dit...

Tot això ho pots aconseguir per internet, i t'ho envien a casa.
Per cert, suposo que no has trobat faltes, no? si no dius res...

Mònica ha dit...

doncs mira, ho vaig preguntar i es pot comprar el Boc'n Roll al detall al Servei Estació o a través de
www.ecoarys.com.
Jo ja tinc el meu i n'estic molt contenta.
Faltes... quin gran tema!!